Intrebari frecvente

Plafaria.ro ofera consiliere, sfaturi, recomandari privind anumite produse, scopul, modul lor de administrare?

Nu, plafaria.ro este un canal de vanzare/cumparare. Alegerea produselor  va apartine in exclusivitate. Va rugam cititi cu atentie descrierea si specificatiile produselor atat inainte de a le achizitiona, cat si inainte de a le consuma.

Pot plasa comenzi telefonic?

NU, comenzile pot fi plasate doar prin intermediul site-ului.

Cum intru în contact cu un reprezentant al Plafaria.ro?

Va recomandăm să ne adresați întrebările dumneavoastră prin trimiterea unui e-mail la online@plafaria.ro  sau adăugând un mesaj în comanda dumneavoastră. În funcție de situația prezentată (investigațiile necesare, program) durata de raspuns  variază de la 6 pana la +/- 72 h.

De asemenea, de Luni până Vineri între orele 10:00 şi 16:00 și Sâmbătă între orele 10:00 şi 14:00 (exceptând sărbătorile legale), ne puteţi contacta printr-un mesaj pe pagina de Facebook Plafaria.

Cum pot face o reclamație/sesizare?

Va rugăm să trimiteți un e-mail la adresa online@plafaria.ro  cu titlul “Reclamație” sau “Sesizare” – în care să menționați produsul sau serviciul reclamat (produs, comandă, livrare, retur, plată, solicitări, anulare comandă, produs neconform, produs lipsă, produs primit în plus, personal, etc) problema întâmpinată, numărul comenzii dumneavoastră acolo unde este cazul, dar și date de contact, urmând ca noi să revenim cu răspuns la sesizarea/reclamatia dvs. În funcție de situația prezentată (investigațiile necesare, program) durata de raspuns poate sa varieze de la 6 pana la  +/- 72 h.

Cum trimit o cerere de colaborare?

Va rugăm să trimiteți un e-mail în care să detaliați oferta dumneavoastră la adresa: online@plafaria.ro cu titlul “Colaborare”, acesta trebuie să conțină și date de contact.

Cum returnez un produs?

Detalii despre retur gasiti aici