Livrare si Transport

 CAT COSTA TRANSPORTUL?

Transportul este GRATUIT pentru o comandă de produse cu valoarea de MINIM 149 lei, fără taxa de transport ( pentru localitățile  din zona de acoperire a curierului/transportatorului agreat de Plafaria.ro). Dacă valoarea comenzii este mai mică de 149 ron (lei), costul transportului (taxa de transport) este: 19 ron(lei)

Taxa de transport de 19 lei, respectiv gratuitatea ei sunt valabile pentru colete cu o GREUTATE de max 3 kg ( pentru fiecare kg SUPLIMENTAR se achita 1,2 ron( lei) TVA inclus)

In cazul in care se utilizeaza un cod promotional, pentru a putea beneficia de transport gratuit, valoarea finala a cosului de cumparaturi, dupa aplicarea codului promotional trebuie sa fie mai mare de 149 RON(lei) TVA inclus.

POT RIDICA PERSONAL COMANDADE LA UN PUNCT DE COLECTARE ?

Cumparatorul/ utilizatorul/ clientul are posibilitatea de a ridica produsele comandate de la punctele noastre de colectare (una din locatiile PLAFARIA din orasul Iasi) in termen de 2 (DOUA) zile lucratoare de la data plasarii comenzii in cazul platii cu cardul, respectiv 2 (doua) zile lucratoare de la data confirmarii viramentului bancar. In cazul in care bunurile nu sunt ridicate in termenul mentionat comanda se considera anulata.

Adresele punctelor de colectare sunt disponibile la pagina Contact

In cazul in care clientul opteaza pentru ridicarea personala a produselor din punctele noastre de colectare, Nu se va percepe niciun cost/TAXA de livrare.

In cazul in care clientul/ cumparatorul/ utilizatorul opteaza pentru ridicarea bunurilor de la punctele de colectare, plata bunurilor se va putea efectua EXCLUSIV online cu cardul sau prin virament bancar

LIVRAREA prin CURIER

1. Livrarea produselor comandate se face doar pe teritoriul Romaniei prin intermediul unei firme specializate de curierat rapid, in aria de acoperire a acesteia.

2. Produsele vor fi ambalate si protejate corespunzator pentru siguranta transportului.

3. Termenul de livrare este cuprins intre 1 zi (o zi) si 3 zile (trei zile) lucratoare de la data expedierii lui, de la sediul vanzatorului (plafaria.ro).

4. Inainte de livrarea produselor vanzatorul isi rezerva dreptul de a contacta cumparatorul/ utilizatorul/ clientul pentru confirmarea comenzii plasate.

5. Cumparatorul/ utilizatorul/ clientul are obligatia sa verifice starea coletului in prezenta reprezentantului firmei de curierat, iar in cazul in care coletul ajunge deteriorat, acest fapt trebuie mentionat in formularul de transport si astfel se poate refuza primirea acestuia. In acest caz va rugam sa luati legatura cu reprezentantii vanzatorului (plafaria.ro)  telefonic sau prin e-mail cat mai curand posibil, dar nu mai tarziu de 24 ore.

6. Semnatura de primire si receptia produsului reprezinta acceptul clientului cu privire la starea produsului, acesta fiind considerat livrat in stare buna. In acest caz, orice reclamatie ulterioara este considerata nula.

IN CAT TIMP PRIMESC PRODUSELE COMANDATE?

1. In general, comenzile sunt predate curierului, pentru a fi transportate pana la adresa de livrare pe care ai ales-o, a doua sau a treia zi, din momentul in care ai creat comanda in magazinul nostru online. La acest timp se adauga si timpul petrecut de colet pe drum, pana la tine (acest timp este afectat de conditiile de trafic sau de eventualele incidente ce afecteaza in mod direct serviciul de curierat). De asemenea, timpul de pregatire al coletului tau depinde de disponibilitatea produselor in stocul nostru fizic. Daca ai ales sa iti creezi si un cont de client in magazinul nostru online, vei putea urmari in timp real starea livrarii coletului tau. Produsele comandate sunt expediate catre tine prin intermediul serviciilor de curierat  Fan Courier /GLS.

2. Livrările nu se realizează în week-end. De asemenea, în zilele de Sâmbătă / Duminică nu se ridică de la noi coletele. Deci, comenzile plasate Vineri după-amiază, Sâmbătă și Duminică sunt expediate, cel mai devreme, în ziua de Luni imediat următoare

Pentru orice alte informatii suplimentare, te rugam sa ne contactezi.

3. Pentru comenzile cu greutatea de peste 20 kg și/sau voluminoase, ne rezervăm dreptul de aplica/suplimenta taxa de transport (cumpărătorul va fi contactat pentru aprobare înainte de procesarea Comenzii).

4. În cazul în care Cumpărătorul nu este găsit la adresa specificată în Comandă, curierul/ transportatorul va apela Cumpărătorul prin telefon sau va reveni încă o dată la adresă. Dacă nu s-a putut livra Comanda la Cumpărător, coletul va fi returnat la Vânzător în termen de câteva zile.

5. Plafaria.ro își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze expedierea Comenzii dacă aceasta nu poate fi onorată din motive independente de Plafaria care includ: incendii, explozii, inundaţii, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, război, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră conform uzanțelor legii românești. Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de Plafaria față de Cumpărător în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare, este valoarea sumei încasate de Plafaria de la Cumpărător.